Lakás és Design

Gyerekkoromban kockás füzetbe gyűjtöttem a Lakáskultúrából kivágott, nekem tetsző képeket. Azóta a füzetet felváltotta a számítógép, a Lakáskultúrát pedig a külföldi blogok, honlapok. A sok összegyűlt képet és ötletet szeretném itt megosztani Veletek.

Linkblog

lakberendezés, design mindenkinek

2010.06.20. 19:54 L&D

Gyerekszoba project - 2. rész

Címkék: dekoráció gyerekszoba falburkolat

Ahogy az előző részben írtam, a gyerekszoba egyik teljesen üres falára, keresek valamilyen díszítést. Először falmatricában gondolkodtam, de végül arra jutottam, hogy készítek egy saját képet, és majd én festem fel inkább a falra. Az interneten talált képek segítségével megrajzoltam a saját baglyos-faágas verziómat.

Így fog kinézni:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Valószínüleg projectorrral kivetítjük majd, felrajzolom a körvonalakat, és kifestegetem. Legalábbis ez a terv.

Update: Itt láthatod milyen lett a kész gyerekszoba.

Ha tetszik ez a festett gyerekszobai dekoráció, Neked is készíthetek hasonlót! Csak küldj egy e-mailt: lakas_es_design@freemail.hu címre az elképzelésedről, és a többit megoldjuk!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lakas-es-design.blog.hu/api/trackback/id/tr382096290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása