Lakás és Design

Gyerekkoromban kockás füzetbe gyűjtöttem a Lakáskultúrából kivágott, nekem tetsző képeket. Azóta a füzetet felváltotta a számítógép, a Lakáskultúrát pedig a külföldi blogok, honlapok. A sok összegyűlt képet és ötletet szeretném itt megosztani Veletek.

Linkblog

lakberendezés, design mindenkinek

2010.07.25. 21:58 L&D

Goldenblog 2010

Ma érkeztünk haza a nyaralásból, és megdöbbenve láttam, hogy csütörtökön milyen nagy volt a látogatottság. Aztán vettem észre, hogy ez a Goldenblog listának köszönhető. Mert a Lakás és Design blog, nektek köszönhetően, Kedves Olvasók, felkerült az Egészség-életmód 50-es listájára!

Én már ettől is nagyon boldog vagyok, és köszönöm mindenkinek, aki nevezett! kíváncsian várom a 29-i eredményhirdetést.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lakas-es-design.blog.hu/api/trackback/id/tr782175648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása