Lakás és Design

Gyerekkoromban kockás füzetbe gyűjtöttem a Lakáskultúrából kivágott, nekem tetsző képeket. Azóta a füzetet felváltotta a számítógép, a Lakáskultúrát pedig a külföldi blogok, honlapok. A sok összegyűlt képet és ötletet szeretném itt megosztani Veletek.

Linkblog

lakberendezés, design mindenkinek

2010.03.06. 15:24 L&D

Kérdés nektek - Lakástrend kiállítás 2010

Címkék: kérdés nektek

Tegnap én is ellátogattam a március 4-7 között, a Műcsarnokban megrendezett 13. Lakástrend és Design Kiállításra.

Csalódtam, mert elég kevés kiállító szerepelt. Kicsit olyan érzés volt, mintha a Maxcity átköltözött volna a múzeumba. Semmi újat, semmi igazán meglepőt nem láttam. A KARE és az ARTEON standja méreteinél és intenzitásánál fogva uralta az egész kiállítást. Ha ők határozzák meg a 2010-es év lakberendezési trendjét, akkor mindenki barokkos, budoár hangulatú, ezüsttel díszített, koromfekete hedonista kéglikben él majd. De ezt a terend is nyomul már pár éve.

A meghírdetett trendvonalak standjain a szponzor bútor- és textilforgalmazók termékei, négy, filmek ihlette téma - FILM NOIR, GRANNY, SHOWTIME, MANGA - köré csoportosítva keveredtek.

Hiányzott nekem, hogy kissé erősebben jelen legyenek a környezettudatos, megújuló forrásokból vagy újrahasznosított anyagokból készülő termékek, mert ez a jövőben mindenképpen egy nagyon erős irányzat lesz. 

Ami viszont élmény volt, az Interieur magazin standja. Végre kipróbáltam a régóta vágyott Eames széket. Még egy darabig ugyan gyűjtögetnem kell hozzá, de egyszer majd az íróasztalom előtt fog állni!

A másik dolog ami tetszett, a Caracalla standján a Kaldewei Piatto gyönyörű, kerek zuhanytálcája volt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kíváncsian várom a Ti véleményeteket is! Hogy tetszett a kiállítás? Volt valami, ami újdonságként hatott?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lakas-es-design.blog.hu/api/trackback/id/tr601813949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása