Lakás és Design

Gyerekkoromban kockás füzetbe gyűjtöttem a Lakáskultúrából kivágott, nekem tetsző képeket. Azóta a füzetet felváltotta a számítógép, a Lakáskultúrát pedig a külföldi blogok, honlapok. A sok összegyűlt képet és ötletet szeretném itt megosztani Veletek.

Linkblog

lakberendezés, design mindenkinek

2010.11.16. 12:43 L&D

Kreatív Blogger Díj

Lakberendezés szívvel-lélekkel blogtól kaptam a Kreatív Blogger Díjat. Még sosem kaptam semmilyen díjat, úgyhogy nagyon örülök neki, és ezúton, köszönöm Neki, hogy rám (is) gondolt.

A szabályok:

  • Köszönd meg.
  • Tedd ki a logót a blogra.
  • Linkeld be akitől kaptad.
  • Add tovább hét embernek.
  • Linkeld be őket is.
  • Hagyj náluk megjegyzést, értesítést.
  • Árulj el hét dolgot magadról.

 

 

A hét dolog:

  • Építész vagyok, de a gyes után nem mehettem vissza dolgozni, úgyhogy most enteriőrtervezést tanulok a Kreában.
  • Nincs tv-m, és nem is hiányzik, de internet nélkül nehezen lennék meg.
  • Minden hónapban elmegyek az Ikeába, és sosem jövök ki üres kézzel.
  • Rémesen rendetlen vagyok (bár sokat fejlődtem már).
  • A blogírás hatására az elmúlt évben, gyakorlatilag teljesen átformáltam a lakást.
  • A design blogok előtt gasztroblogokat olvastam. Ennek folyománya, hogy a mai napig sokszor sütök kenyeret, zsömlét vagy hokkaido tejeskalácsot.
  • Szeretnék egyszer egy igazi Eames DAW (vagy legalább egy DSW) széket.

És akiknek továbbadnám:

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lakas-es-design.blog.hu/api/trackback/id/tr702452194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Márton Anikó · http://naturkosar.blog.hu 2010.11.21. 15:50:05

Nagyon szépen köszönöm a Kreatív blogger díjat :))
süti beállítások módosítása