Lakás és Design

Gyerekkoromban kockás füzetbe gyűjtöttem a Lakáskultúrából kivágott, nekem tetsző képeket. Azóta a füzetet felváltotta a számítógép, a Lakáskultúrát pedig a külföldi blogok, honlapok. A sok összegyűlt képet és ötletet szeretném itt megosztani Veletek.

Linkblog

lakberendezés, design mindenkinek

2010.08.09. 12:47 L&D

Gyerekszoba project - 3. rész (Bagoly a falon)

Címkék: dekoráció gyerekszoba falburkolat

Nem volt akkora feladat, mint amilyen lassan haladt, de a lényeg, hogy végre elkészült a gyerekszoba falfestése. Itt láthatjátok az ötleteket adó képek gyűjteményét, itt pedig, a kész tervet.

Végül nem tudtam projectort szerezni, úgyhogy 1:1 méretarányban, darabokban kinyomtattam a képet, kivágtam, festőszalaggal felragasztgattam, és ceruzával halványan körülrajzoltam. Sima fekete diszperzites falfestékkel festettem. Először féltem, hogy esetleg csepegni fog, vagy megfolyik, de nem. Nagyon könnyű volt vele dolgozni. Sokkal könnyebb, mint a türkizkék akrilfestékkel, amivel az etetőt festettem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha tetszik ez a festett gyerekszobai dekoráció, Neked is készíthetek hasonlót! Csak küldj egy e-mailt: lakas_es_design@freemail.hu címre az elképzelésedről, és a többit megoldjuk!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lakas-es-design.blog.hu/api/trackback/id/tr222209384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása