Lakás és Design

Gyerekkoromban kockás füzetbe gyűjtöttem a Lakáskultúrából kivágott, nekem tetsző képeket. Azóta a füzetet felváltotta a számítógép, a Lakáskultúrát pedig a külföldi blogok, honlapok. A sok összegyűlt képet és ötletet szeretném itt megosztani Veletek.

Linkblog

lakberendezés, design mindenkinek

2010.02.22. 12:59 L&D

Fekete falak

Címkék: konyha háló inspiráció étkező gyerekszoba nappali kandalló falburkolat

Bevállalnátok, hogy feketére festitek az egyik, vagy akár az összes falat egy szobában? Gondolom, a legtöbb válasz kapásból a nem. Merthogy sötét lesz a szoba. Meg szűkíti a teret. Olyan mint egy dobozban. Pedig nem! Drámai az igaz, és senki nem megy majd el mellett szó nélkül. De a fehér, vagy a világos bútorok szinte világítanak előtte. Lehet modern, vagy klasszikus a berendezés, elegánssá teszi azt. Bármilyen színnel jól párosítható. És ezek a képek a bizonyítékok rá, hogy nem lesz tőle sötét a szoba.

Szóval, én már alig várom, hogy megtehessem...

 

A kedvencem ez a fényes mintájú, tapétázott fal

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Képek: LivingEtc, ApartmentTherapy, MarthaStewart, BenjaminMoore, HomesAndGarden 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lakas-es-design.blog.hu/api/trackback/id/tr521780695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

64Judit 2010.02.23. 22:33:32

Nagyon tetszik, nagyon elegáns tényleg, már én is gondoltam rá, hogy a fal egy részét,az egyik oldalát sötétre festem...
észrevettem, hogy mostanában sorra megdőlnek a régi elképzelések, már semmi nem szentírás.
:)
talán a fürdőszoba nem tetszik annyira, illetve nekem az tünt először furának

L&D · http://lakas-es-design.blog.hu 2010.02.25. 12:20:14

@64Judit:
Tedd meg bátram, és fess! Ha pedig kész, küldj képet róla!
süti beállítások módosítása