Lakás és Design

Gyerekkoromban kockás füzetbe gyűjtöttem a Lakáskultúrából kivágott, nekem tetsző képeket. Azóta a füzetet felváltotta a számítógép, a Lakáskultúrát pedig a külföldi blogok, honlapok. A sok összegyűlt képet és ötletet szeretném itt megosztani Veletek.

Linkblog

lakberendezés, design mindenkinek

2009.11.29. 21:18 L&D

Kérdés - Válasz

Címkék: kérdés/válasz

A hófehér svéd lakás című cikk kommentjei között kérdezett girl_without_name.

Kérdés:  "Hol lehet itthon olyan pop art-os képet vagy posztert beszerezni?"

                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Válasz: Kedves girl_without_name!

A képet Roy Lichtenstein (1923-1997) amerikai festőművész készítette, címe: M-may be.

És hogy hogyan tudnál ilyen, vagy ehhez hasonlót szerezni? Íme, három (+1) megoldás:

  1. Legegyszerűbb, de nem a legolcsóbb, például megvenni itt. Több képéről is lehet nyomatot rendelni, szállítási idő 1-2 hét.
  2. Ha van egy kis bátorságod, licitálhatsz az e-bayen is.
  3. Ha tudod használni a Photoshopot, az interneten található számtalan tutorial segítségével, saját fotódból készíthetsz hasonló stílusú képet, amit aztán vászonra is lehet nyomtattatni.

           3.+1.   Nem pont ilyen képregény-szerű, hanem inkább warholos képet készíttethetsz saját fotóból, itt.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lakas-es-design.blog.hu/api/trackback/id/tr51561800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

girl_without_name 2011.01.21. 22:34:35

Köszönöm szépen!
Valójában a Girl with hair ribbon c. kép tetszik a legjobban, de bármelyik Lichtenstein képnek nagyon örülnék. Persze poszteren.:)
Úgyhogy valószínű az elsőt választam.

(most, teljesen véletlenül akadtam erre a posztra, ahogy böngésztem az oldalt, amelyre megint szintén véletlenül akadtam.. már rég el is felejtettem, hogy kérdeztem, s lám..:) teljesen meglepődtem)
süti beállítások módosítása